Ontwikkeling en uitvoering van een speurtochtenconcept

In 2011 is Natuurmonumenten een samenwerking gestart met de HEMA. Deze samenwerking heeft geresulteerd in een hele leuke productlijn waarvoor BZEVEN een bijpassend speurtochtenconcept heeft ontwikkeld. Het idee hierachter is simpel. Verdeeld over een aantal categorieën (knutselen, spelletjes, kennis en survival) is een aantal opdrachten te downloaden. Je kunt zelf bepalen uit welke categorie, hoeveel opdrachten je wilt verwerken en er worden tips gegeven over hoe je de speurtocht kunt gaan uitzetten.
BZEVEN heeft tevens het concept voor de kick off van de samenwerking tussen de HEMA en Natuurmonumenten en de inrichting van een aantal ruimtes in het hoofdkantoor van de HEMA rond deze samenwerking verzorgd.

Hema en Natuurmonumenten hebben voor deze case De Telegraaf Publieksprijs gewonnen. Consumenten konden hiervoor online hun stem uitbrengen op vijf door de vakjury’s voorgedragen cases.

Opdrachtgever: Natuurmonumenten