Lange tijd niet gesproken, hopelijk binnenkort snel meer! Wij hebben namelijk een vraagje (ik vlieg hem er maar direct in). Op dit moment zijn wij met allemaal supertoffe projecten bezig. Alleen, het zijn er nogal veel. Ik vroeg mij af of jij komende twee maanden tijd hebt om ondersteuning te bieden, zo’n 2 dagen per week. We weten dat het nogal last minute is, dus we hopen echt dat jij ons uit de brand kunt helpen. De focus zal vooral liggen op het ontwikkelen van communicatiemiddelen en organiseren van de opening voor Belevenisboerderij Schieveen in Rotterdam.
Eén van die supertoffe projecten was de werving van nieuwe OERRR leden bij Belevenisboerderij Schieveen. Ik heb een bezoek gebracht aan de boerderij, alles een beetje op mij in laten werken en toen ontstond het idee om ‘naambordjes’ te maken. Ieder nieuw OERRR lid krijgt zijn naam, in de OERRR spetter, op een houten bordje. Alle bordjes worden opgehangen in de hooibalen in het restaurant van de boerderij. Dat ziet er niet leuk uit, maar nodigt ook uit om zelf lid te worden.
In de eerst helft van het introductiejaar waren er slechts enkele nieuwe OERRR leden. Na introductie van de bordjes tientallen per maand. En dit jaar al weer meer dan in 2018. “Het is 1 van onze succesvolste manieren om te werven. Sterker nog: de hooibalen hangen bijna vol en dus moeten we nadenken hoe we hiermee omgaan.
Naast de werving heb ik nog een concept bedacht voor de verjaardagsfeestjes die op de boerderij worden gehouden, heb ik een struintocht ontwikkeld en de opening van Belevenisboerderij Schieveen georganiseerd.